sobota, 25 maja 2019

Sims 2 | Mody | Finanse i rachunki

Trzy mody związane z finansami, bez których już nie jestem w stanie grać.


WYSYŁACZ PIENIĘDZY


Kosztuje raptem §1, wygląda jak zwykła roślinka, ale ma w sobie wielką moc. Za pomocą tego obiektu możemy m. in. wysyłać pieniądze innym Simom (np. wyprowadzonym członkom rodziny) lub zwyczajnie pozbywać się pieniędzy bez używania kodu familyfunds. Ja robię to tak, że wysyłam pieniądze do losowych NPC-ów, którzy nigdy nie odbiorą przelewu, więc właściwie ta kasa znika :D

POBIERZ

 

 

RACHUNKI RAZ W TYGODNIU


Zamiast we wtorek i czwartek, z tym modem rachunki przychodzą tylko we wtorek. Niestety tym samym są też o połowę niższe (po prostu została usunięta jedna partia rachunków).

POBIERZ

 

 

WYŻSZE RACHUNKI


Właściwie niekoniecznie muszą być wyższe, bo możemy wybrać wśród wielu wariantów. Ale ja używam tego moda w celu utrudnienia sobie gry. Oryginalne rachunki są według mnie śmiesznie niskie i nie stanowią żadnego wyzwania. Dlatego mam pobrany wariant 750%, ale w kombinacji z modem powyższym rachunki moich Simów tak naprawdę są tylko o 375% wyższe.







4 komentarze:

  1. U mnie coś mod na rachunki raz w tygodniu nie chce działać :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie ;/ Wymieniałam go kilka razy (myślałam, że może coś źle się pobrało), ale wciąż nic ;/

      Usuń
  2. https://modthesims.info/d/288785/no-inheritance-after-elder-dies-updated-to-v1-2.html

    OdpowiedzUsuń