sobota, 25 maja 2019

Sims 2 | Podmianki | Skóra/oczy

Oto podmianki skóry i oczu, których używam. Podmianki zawsze znajduję na stronie https://sims2defaults.dreamwidth.org/, którą gorąco polecam!


SKÓRA

Miałam w grze wiele podmianek i tylko ta mi naprawdę odpowiada. Wszystkie inne są po prostu przesadzone - albo zbyt matowe, albo zbyt błyszczące. A ta tylko lekko modyfikuje oryginalną maskę twarzy, nadając jej trochę więcej cieniowania i tekstury. Szczególnie jestem fanką nosa, który w wersji oryginalnej wygląda jak świński ryjek...

POBIERZ


OCZY 

Podobnie jak ze skórą - wiele ich już „przerobiłam” i tylko te zostały na dłużej. Co prawda odcień oczu zielonych mocno różni się od oryginalnego, ale z drugiej strony - taki kolor oczu jest o wiele bardziej realistyczny niż ciemna zieleń. Podoba mi się to, że te oczy ani nie wyglądają plastikowo, ani nie są przesadnie realistyczne. Zdecydowanie Maxis Match.

POBIERZ

  

*W powyższych podmiankach są uwzględnieni również kosmici, ale nie są uwzględnione Simorośle i wampiry.

5 komentarzy:

  1. Wampiry też nie są uwzględnione.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. otwierasz "moje dokumenty"->EA GAMES->The Sims 2->Downloads (jak nie masz takiego to stwórz samemu. klikasz prawym przyciskiem myszy i wybierasz nowy folder i tytułujesz)-> wklejasz pobrane podmianki/mody/cc. Polecam tworzyć osobne foldery do kazdego cc i tytułować dobrze. wtedy w razie problemu z jaką modyfikacją łatwo znaleźć ten plik.

    OdpowiedzUsuń