piątek, 23 kwietnia 2021

The Sims: Co posiadam?

Uznałam, że zbiorę informacje o moich simowych rozszerzeniach tutaj na blogu zamiast zmieniać ciągle stały opis pod filmami, kiedy coś się zmieni. Oto pełna lista!


The Sims 1 

Mój wspaniały chłopak kupił mi kilka lat temu pełną kolekcję w Cex w Anglii, więc mam wszystkie dodatki.


The Sims 2 

Tutaj mam Pełną Kolekcję na Origin, więc nie ma co wymieniać – wszystkie dodatki i akcesoria.

 

The Sims 3

Dodatki:
Wymarzone podróże
Kariera
Po zmroku
Pokolenia
Zwierzaki
Zostań gwiazdą
Cztery pory roku
Studenckie życie
Rajska wyspa
Skok w przyszłość

Akcesoria:
Nowoczesny apartament
Szybka jazda
Impreza w plenerze
Miejskie życie
Luksusowy wypoczynek
Diesel
Szalone lata 70, 80 i 90

Nie posiadam dodatku Nie z tego świata, ponieważ go nie potrzebuję. Podobnie jest z brakującymi akcesoriami. I zaznaczę też, że w Trójce w każdy zapis gram na innych dodatkach (akcesoriów raczej nie wyłączam) – ciągle je sobie przełączam w programie startowym :D

Światy ze Store:
Riverview
Barnacle Bay
Hidden Springs (Magiczne Źródła)
Lunar Lakes (Księżycowe Jeziora)
Sunlit Tides (Słoneczne Wybrzeże)
Monte Vista
Dragon Valley (Dolina Smoków)
Midnight Hollow (Północna Grota)



The Sims 4

Dodatki: wszystkie

Pakiety rozgrywki:
Ucieczka w plener
Dzień w spa
Zjedzmy na mieście
Być rodzicem
Przygoda w dżungli
Kraina magii

Akcesoria: wszystkie

Kolekcje (kity): żadnych

Tu również jeśli czegoś nie mam, to tego nie potrzebuję. W przypadku akcesoriów braki mogą też wynikać z tego, że żadne z nich nie są warte pełnej ceny, a przecenione są bardzo rzadko, więc długo zwlekam z ewentualnym zakupem.

 

Inne gry z serii The Sims, które posiadam:

The Sims: Historie z bezludnej wyspy
The Sims: Historie ze świata zwierząt
The Sims: Historie z życia wzięte
The Sims Średniowiecze + dodatek

1 komentarz:

  1. Co do tego the sims 1 to ci zazdroszczę. I w ogóle to jak chcę pobrać je z płyty to mi każe wpisywać wszystkie dane np. Numer pocztowy itd. Jeszcze w dodatku jak wpisuję wszystko poprawnie to pokazuje mi się że wszystko zle...

    OdpowiedzUsuń